نمایشگر دسته ای مطالب نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

نشست روز معلم با حضور ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر نیلی در دانشکده جغرافیا

نشست روز معلم با حضور ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر نیلی در دانشکده جغرافیا


بسم الله الرحمن الرحیم

 

روز دوشنبه مورخ 25/2/1396 مراسمی به مناسبت روز معلم با حضور ریاست محترم دانشگاه تهران جناب اقای دکتر محمود نیلی احمد ابادی و همچنین ریاست محترم دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران، معاونین، مدیران گروه ها، اعضای هیئت علمی و کارمندان محترم  دانشکده، برگزار شد.

در ابتدای جلسه آیاتی  چند از کلام الله مجید قرائت گردید و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی خوانده شد.در ابتدای جلسه اقای دکتر کیاورز به عنوان مسئول روابط عمومی دانشکده بیان داشتند که این گردهمای به مناسبت روز معلم بوده و حضور ریاست محترم دانشگاه به همین مناسبت میباشد و ایشان اهداف ترسیم شده را در مسئله روابط عمومی چنین تببین  کردند

 

کاهش فاصله بین اساتید و مسئولین دانشکده با دانشجویان

ایجاد صندوق نظرات و پیشنهادات

کاربرد و استفاده از  شبکه های اجتماعی بیشتر شود یعنی گروه های تلگرامی برای ایجاد روابط بین اساتید و دانشجویان از طریق روابط عمومی بکار گرفته شود.

اخبار پایانامه ها در دسترس دانشجویان باشد.

ارتباط با سایر دانشکده ها و همچنین اطلاع رسانی موثرتر در راستای شناخت هرچه بیشتر دانشکده جغرافیا  فراهم شود.

پس از ایشان دکتر ابراهیم مقیمی قبل از ورود رئیس محترم دانشگاه به دانشکده جغرافیا  رئیس محترم دانشکده به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

ایشان در ابتدا از اقای دکتر حسینی بابت اینکه مسئولیت روابط عمومی را در سال گذشته عهده دار بودند قدردانی کرده و همچنین از اقای دکتر کیاورز بابت پذیرش این مسئولیت تشکر کردند.

اقای دکتر مقیمی فرمودند که جلسه ای که امروز ترتیب داده شد در ادامه جلسه برگزار شده روز معلم در  استان قم است ابتدا مراسمی در استان قم در موسسه بین المللی  اسراء در خدمت حضرت علامه  ایت الله جوادی املی صورت گرفت وادامه ان  جلسه نیز به  تاریخ امروز موکول شد.

اقای دکتر فرمودند همانطور که مستحضر هستید حضرت علامه  جوادی املی تفسیری را در دست تدوین دارند که این تفسیرحدود شصت جلد میباشد.

و ایشان نسبت به مابقی علمای حوزوی در علوم قرانی بیشتر نظراتی را درباره علوم محیطی  ارائه داده اند و از این نظر که در قران ،انسان و محیط و زمین موضوع تفکر و تدبر بسیط است و علوم جغرافیایی بیشتر ان را به روش علمی واکاوی میکند لذا  از یک تجانس و همپوشی بین علوم قرانی  و جغرافیایی مشهود است و حضرت ایت الله جوادی املی به این امر ورود پیدا کرده و ما هم  همکاریی هایی را برای اینده در مورد این مسئله در نظر خواهیم

و همچنین ایشان نسبت کارمند به دانشجو در دانشکده  را روبه تعدیل دانستند و اشاره داشتند در برنامه پنج سال سوم دانشگاه هدف این است که نسبت ظرفیت پذیری دانشکده به گونه ای باشد که هر  یک نفر برای سی نفر دانشجو خدمات رسانی کند

وایشان بودجه دانشکده جغرافیا حدود شش و نیم میلیارد تومان اعلام کردند و فرمودند  که هشتاد درصد ان صرف هزینه  پرسنلی میشود ،ایشان خاطر نشان کردند  که درامد اختصاصی  دانشکده درسال ۱۳۹۵حدود1.2میلیارد تومان  بوده است

در طی  جلساتی که با اقای دکتر قدیری داشتند  قرار شد که سرانه ۱واحدی دانشکده همانند دانشکده فنی محاسبه  بشود یعنی اینکه سرانه بودجه ای دانشکده را به1.3 برسانیم یعنی بودجه که در حدود ۱واحد است انتظار داریم حداقل  به1.2 واحد  برسانیم که استدلال های ان هم انجام شده است

ایشان فرمودند در حوضه پژوهش  سیاست ما بر این است که مسئله محور باشد و اینکه از پژوهش های خرد به پژوهش های کلان برسیم و دانشجویان دکتری و ارشد علوم جغرافیای را  حول موضوعات کلان پژوهشی ،مشغول به پژوهش کنیم به جای اینکه درامد اختصاصی دانشکده را از طریق پول دانشجو تأمین کنیم از طریق بالاسری  طرح های پژوهشی افزایش دهیم

در مورد طرح توسعه دانشگاه و دانشکده فرمودند همه کارهایش انجام شده  در گرو کمیسیون ماده ۵ است که رئیس این کمیسیون اقای دکتر قالیباف  از همکاران ما در همین دانشگاه  است که متاسفانه  چندی پیش به خاطر مسئله پلاسکو و انتخابات این کمیسیون تشکیل نشد و امیدواریم بعد از انتخابات با کمتر شدن مشغله کاری ایشان  فرصت پیدا کرده  و این کمیسیون را تشکیل دهند

مفاد این کمیسیون این است که کمیسیون ماده ۵ بگیریم برای تغییر بافت مسکونی و اینکه هرگونه طرح های عمرانی و ساختاری و... باید در حوضه علوم همسو شوند

 اگر مشکل کمیسیون ماده ۵ حل شود تنها برای دانشکده جغرافیا مفید  نیست بلکه برای دانشگاه تهران  مفید است و ما در حوضه خیرین و حامی مالی نیز فعالیت هایی را انجام دادیم که همه در گرو کمیسیون ماده ۵میباشد

ایشان در مورد دیگر الویت کاری فرمودند ما یک دانش  به عنوان جغرافیای تاریخی داریم و در حوضه مطالعات تاریخی از نظر جغرافیایی  این بحث مطرح میشود ، ایران به عنوان  یک کانون مهم و قابل توجه برای این دانش است و قصد داریم یک برنامه اموزشی برای این از نظر مکان های تاریخی  رشته  تدوین کنیم واقیعت  این است که ما اکنون میتوانیم برای تدوین این رشته  از  صاحب نظران در داخل و خارج نیز بهره بگیریم و هم میتوانیم از توانایی  موسسه های مربوطه و دانشکده الهیات که در زمینه  تاریخ ملل اقداماتی انجام داده اند کمک بگیریم

ایشان فرمودند به  مسئله  شبکه اجتماعی وفضای مجازی در جغرافیا توجه نشده است طبق اطلاعاتی که وجود دارد سرانه زمانی استفاده از فضای مجازی در ایران حدود هشتاد دقیقه برای هر فرد در روز است این فضا نیازمند مطالعه محتوا سازی  و توجه  از نظر جغرافیایی است وبه نظر میرسد برای جغرافیا پرداختن فضای مجازی یک ضرورت میباشد

ایشان فرمودند مسئله دیگر اینکه قرار است از طریق انجمن بین المللی جغرافیا در سال ۲۰۲۰ در ترکیه نشست بین المللی انجمنی تشکیل شود و ما به عنوان یک کشور همسایه که مدعی علوم جغرافیایی هستیم باید نقشی را در این زمینه ایفا کنیم ما باید برای خود تعریف کنیم نقش مادر این نشست  چیست؟

این همایش  قبلا در چین برگزار شد  و اکنون در همسایگی ما درکشور ترکیه این همایش برگزار میشود و ترکیه پیشگام برگزاری این همایش شده است

وی فرمودند  این نشست  برای اولین بار است در خاورمیانه تشکیل میشود  و من از مسئولین علوم جغرافیایی و اعضای هیئت علمی مربوط  می خواهم برای حضور ایران در این نشست ایده بدهند .باید  سعی کرد  تاثیرگذاری ما به  گونه ای باشد که در سطح منطقه ای و جهانی به جایگاهی والا برسیم.

 

 

سپس خانم دکتر خانی با طرح سوال در مورد این مسئله

در عملیاتی شدن این مسئله و همگرایی بین دانشکده را یاداور شدند.

 

سخنان  اقای دکتر مقیمی در حضور اقای دکتر نیلی

ایشان ضمن خوش امد گویی به ریاست محترم دانشگاه و جناب اقای دکتر خضری و دیگر اعضای همراه فرمودند :روز معلم را خدمت حضرت عالی تبریک میگوییم و به دانشکده خودتان خوش امدید

سیاست های راهبردی در حوضه علمی، اموزشی و مالی دانشکده  جغرافیا در واقع در راستای اهداف کلان دانشگاه تهران تعریف میشود

دکتر مقیمی مسئله فاصله بین تولید علم و عمل به ان را در جامعه ایرانی را عنوان کردند و گفتند دلیل جدایی و فاصله ای دو مقوله این است که

اولا اینکه ،انچه را که تولید میکنیم باور نداریم که به ان عمل بکنیم ،باور نداشتن به عملی  کردن علم و اینکه نتوانیم دست اورد علمی خود را مصرف کنیم این خود  یک افت است.

دوما اینکه در استفاده از علم تولیدی خود هیچ رشد و پیشرفتی مدیریتی نداریم توانایی عملی کردن ان را نداریم  و این خود نوعی دیگر از اسیب است که ما اکنون به ان گرفتاریم و توجه همکاران تحقیقات علمی دانشکده سوی این است که انچه را که تولید میکنند ان را به عمل پذیز بودن تبدیل کنند

ایشان خاطر نشان کردند مسئله دیگری  که مورد توجه دانشکده است مسئله بازار کار و اشتغال دانش اموختگان است ایشان فرمودند که مسئله بازار کار به نوبه خود عامل جذب در دانشجو در رشته جغرافیایی است

وایشان فرمودند  مسئله بین المللی شدن دانشکده مسئله سوم است واکنون که در خدمت شما هستیم  رصد میکنیم که در سال ۱۳۹۷  یک همایش بین المللی با حضور دانشمندان علوم جغرافیایی با کشور های همجواربرگزار کنیم وهمچنین  از ایده های مربوط به این موضوع  استقبال میکنیم

مسله چهارم مسله دانش بنیان کردن علوم جغرافیایی در دانشکده  است مرجعیت علمی دانشکده را تقویت میکنیم و باید در راستای مرجعیت علمی شدن در سطح جهان تا سال   ۲۰۲۵را به طور جدی  پیش  ببریم

پس از سخن رانی ایشان در خدمت مدیران محترم گروه ها وو دیگر مسئولین دانشکده  نظرات خود را اظهار داشتند

 

ابتدا گروه انسانی به ریاست اقای دکتر زیاری

گروه جغرافیای انسانی جز گروه های مهم  رشته جغرافیاست که شامل رشته های و برنامه ریزی روستایی  ، شهری ،فرهنگی و امایش سرزمین است . که شانزده نفر هیئت علمی دارد و و دست اورد های این گروه صد و دوازده  مقاله پانزده جلد کتاب و رتبه یک در جشواره است

برنامه های این گروه از رشته جغرافیا درگرفته که تخصص این رشته را با  همکاری با دانشگاه سرفصل های ان تدوین گردد و به دنبال سرفصل سازی و نرم افزار سازی هستیم تا بتوانیم تخصص این رشته را بدست اوریم  تنها قطب دکتری رشته گردشگی در دانشگاه جغرافیا است

 

مدیر گروه جغرافیای  سیاسی جناب اقای دکتر افضلی

اختیارات گروه ها در این زیر شاخه جغرافیا باید مقداری مورد بازبینی قرار گیرد و اینکه  باید مقداری دست گروه ها باز گذاشته شود وایشان مسئله حقوق هیئت علمی را هم خاطر نشان کردند.

و دراخر مسله حق تدریس هم خدمت اقای دکتر نیلی عارض شدند.

 

گروه اموزش سنجش از دور و  GISبه ریاست محترم دکتر تومانیان

این گروه با مئوسسات بین المللی همچو موسسه علمی فائو روابط بین المللی دارد و این روابط منجر به این شده است که جز باشگاه بین المللی شود

از دست اوردهای این گروه از رشته جغرافیا این است که با دانشگاه های مطرح اروپا برای  دانش اموختگان برتر زیر رتبه صد کارشناسی ارشد  یک دوره اموزشی به طور هماهنگ  برگزار میکنیم .

ایشان فرمودند روابط ما با سازمان ها  و وزارتخانه های مختلف روابطی که  داریم  این است که در برگزاری ازمون ارشد و دکتری مسول تدوین و برگزاری بودیم و حتی یک مشکل کوچک هم نداشتیم

این گروه از رشته جغرافیا در مسئله پست  ورود پیدا کرده و فعالیت هایی را انجام دادیم  تا  در موضوع پست به یک شهر هوشمند تبدیل شویم

در مسئله ریزگرد ها هم به  نتایج بسیار خوبی رسیدیم و با همکاری نهاد های بین المللی و هم مراکز ملی فضایی ارتباطات خوبی برقرار کردیم

در اخر ایشان فرمودند این گروه  نیاز به تجهیزات دارد

گروه جغرافیای  طبیعی با ریاست جناب اقای دکتر شمسی پور:

ایشان ابتدا از همکاران و و اعضای هیت علمی خود تشکر کردند و پس از معرفی اعضای هیت علمی

فرمودنند گروه جغرافیای  طبیعی تنها گروهی است که ازمایشگاه دارد و ازمایشگاه های ان در سطح کشور فعال و مورد بهره برداری است.

در این گروه از جغرافیا به توفیقاتی رسیدیم که یکی از انها به ثبت رسانیدن دشت کویر در فضای بین المللی است.

و همچنین ایشان به مسئله سیستم مالی دانشگاها اشاره کردند و فرمودند که باید دچار یک تحول عظیم بشود.

گزارش رئیس موسسه جغرافیا  جناب آقای دکتر منصور جعفر بیگلو

رئیس موسسه جغرافیا در ابتدا به روند فعالیت های  این موسسه از سال 1336 تا زمان حال اشاره کوتاهی کردند.​ویاداوری کردندکه درسال 1380 با تشکیل دانشکده جغرافیا امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی و فضاهای فیزیکی موسسه جغرافیا به صورت موقت در اختیار دانشکده جغرافیا قرار گرفت.و این موسسه در فعالیت های پژوهشی خود از امکانات دانشکده جغرافیا و اعضای هیات علمی گروههای اموزشی این دانشکده استفاده مینمایدو   فعالیت های فعلی موسسه جغرافیا شامل سه محور زیر میگردد:

الف:انتشارسه  مجله علمی پژوهشی به صورت فصل نامه و یک مجله مشترک  به زبان انگلیسی با قطب علمی طبیعی 

ب:اجرای طرح های پژوهشی کاربردی از طریق عقد قرار داد با کار فرمایان و سازمانهای اجرایی 

ج-فعالیت درزمینه نیاز سنجی و پروژه یابی از طریق برقراری نشست های مشترک با سازمانهای اجرایی کشور

رئیس موسسه جغرافیا در ادامه صحبتهایشان  از جناب اقای دکتر نیلی ریاست محترم دانشگاه تقاضا نمودند , با توجه اینکه مهمترین مسائل فعلی کشور از نوع مسائل جغرافیایی و محیطی  میباشد ؛ دراین زمینه موسسه جغرافیا و دانشکده جغرافیا از پتاسیل های لازم برای انجام تحقیقات علمی جهت رفع مشکلات کشور برخوردار میباشد.ترتیبی اتخاذ نمایید تا پتاسیل های دانشکده و موسسه به مسولین سطح بالا ی کشور معرفی شود.و در ادامه صحبتهایشان توضیح دادند با این که تحقیقات کاربردی باید تقاضا محور باشد ولی رسالت دانشگاه ایجاب مینماید در زمینه فعالیت های فرهنگی جغرافیا یی نظیر اطلس های علمی خارج ار چهار چوب تقاضا محوری به انتشار نتایج تحقیات خود بپردازند که این امر نیازمند حمایت مادی و معنوی دولت میباشد

 معاون پژوهشی دانشکده اقای دکتر عزیزی

اقای دکتر عزیزی فرمودند سرانه ای که برای طرح نوع ششم در نظر گرفته شده بسیار ناچیز است به طوری که  برای مقطع کارشناسی ارشد مبلغ سیصد هزار تومان و برای مقطع دکتری مبلغ هفتصد هزارتومان است که حق استفاده گرنت برای استاد هم محدود است   برای برخی از دانشکده ها این طرح  چیزی بالغ بر سه برار این بودجه در نظر گرفته میشود دلیل وجود این مشکل این است که گروه جغرافیای انسانی را با بقیه علوم انسانی هم سطح می انگارند باید ان را مورد بازبینی و تدوین قرار دهیم و حتی در این مسئله بازار یابی هم  با کمبود مواجه است

و در اخر ایشان درخواست کردند که در ارتباط با علوم اجتماعی و انسانی یک تخصیص قابل اجرا در این دانشکده  تدوین کنید و این درحالی است که با این همه مشکل  در سال گذشته که یک سال انبساطی بوده، رشد ۲۰۰ درصدی داشته ایم که البته در مقیاس دانشکده و دانشگاه تهران زیاد قابل توجه نیست

دکتر احمدی یکی از مشکلات اصلی دانشکده را فضای محدود دانشکده دانستند و فرمودند  دانشکده جغرافیا از لحاظ  برگزاری مراسمات به خاطر کمبود فضا مشکلات بسیاری را دارا میباشد  و این از لحاظ فرهنگی یک مشکل به حساب می اید  و ما انتظار داریم شما ما را از خودتان بدانید و سالن های سایت مرکزی را در اختیار ما قرار دهید

بعد از سخنان دکتر احمدی دکتر علوی پناه، دکتر پور احمد، دکتر بازگیر، و سرکار خانم دکتر پیشگاهی فرد پیشنهاد های خود را ارائه کردند

 

 

جناب اقای دکتر نیلی ریاست محترم دانشگاه تهران

ضمن عرض و سلام خدمت شما عزیزان و تشکر از توجه فراوانی دانشکده جغرافیا به علم و اخلاق دانشگاه یک نظام مشورتی است  و هیچ تصمیمی گرفته نمیشود مگر از گروه بگذرد و از دانشکده بگذرد و در اخر به دانشگاه برسد همانطور که  میدانید در گرفتن تصمیمات هیچ امری امکان پذیر نیست مگر اینکه از گروه عبور کند

در سیر توسعه باید ببینیم در گذشته چه راهی را اتخاذ کردیم که الان به اینجا رسیدیم  و به جای توجه به بیرون و پیرامون، تصمیمات را با نگاه بلند مدت تر در دانشکده ببینیم و در دانشکده تحلیل کنیم

به جای اینکه مشکل را در بیرون از دانشکده ببینیم ،به بیرون از دانشکده ببریم بهتر است برگردیم و به توانایی های دانشگاه متکی باشیم

اگر امروزه جایگاه دانشگاه تهران جایگاه رفیعی است و گل سرسبد است به خاطر گذشته است  0.35الی  0.45درامد ناخالص سالیانه کشور مختص بخش پژوهش میباشدو ببینید  بودجه اموزش عالی چقدر  کم است. کل بودجه مالی دانشگاه ۵۵۰۰ میلیارد تومان است و با همین وجود با همین مشکلات مالی  دانشکده ها و دانشگاهیان معتبرترین گروه اجتماعی مرجع کشور هستند

ایشان به مسئله حق تدریس و بیکاری دانش اموختگان و فضای فیزیکی کم دانشکده و کمبود اعتبار پایانامه ها  اشاره کردند

و ذکر کردند که بیشتر مشکلات ما مربوط به خودمان است

ایشان فرمودند که یازده رشته در دوره کارشناسی جغرافیا در گذشته منطقی نیست منطقی نیست و ایشان فرمودند مدل وزارت علوم در تطبیق سطح جهانی، لوزی است حتی بعضی می گویند که معنی کارشناسی برای لیسانس درست نیست و با توسعه رشته ها بازارکار  اقتصاد به مشکل میخورد و با انشقاق متعدد رشته ها نیز باز در بازار کار و بسیاری از مقوله های دیگر به مشکل میخوریم

کثرت رشته ضربدر کثرت گروه ضربدر تعداد حق تدریس حساب کنید که چقدر میشود و در این صورت بودجه تمام میشود و به مسئله پژوهش دیگر چیزی نمیرسد  اگر رشته ها محدودتر بود بودجه به صورت بهینه تر مصرف میشد .کار هیئت علمی صرفا تدریس نیست  پژوهش است  .چرا پژوهش در حاشیه است

ایشان فرمودند در رشته های بین رشته ای معنی و مفهوم بین رشته ای از بین میرود

و با گسترش رشته و پذیرش دانشجو ، افزایش حق تدریس بیشتر میشود به طور معمول در مقطع کارشناسی رشته ها محدود اما در دوره کارشناسی ارشد رشته ها تجزیه میشود و از هم تفکیک میشود و باید در این مسئله با یک ارامش خاطر و بازنگری درستی صورت بگیرد

فقط اختیار بازنگری به علوم در دست گروه ها میباشد در  شورای اموزش عالی گروهی وجود دارد که تنها اختیاری که دارد این است که شاخص ها را می سنجد و این تنها کافی نیست چراکه در محتوا ورود پیدا نمیکد وقتی میگویید جغرافیا یک رشته بین رشته ای است یعنی باید با علوم دیگر حداقل ۵۰ درصد همپوشانی و تجانس میانشان وجود  داشته باشد

و اگر میخواهید افزایش هیئت علمی بدهید باید فضای فیزیکی، دانشجو و غیره را درنظر گرفته و همه جانبه موضوع را مورد بررسی قرار دهید باشد

ایشان فرمودند اگر هر دانشکده  یک برنامه پنج  ساله ارائه کند که در راستای اهداف کلان دانشگاه باشد و در تناسب با ان باشد میتوان  بودجه ان را تامین کرد

 

 

اهمیت دانشکده های دانشگاه تهران به بزرگی نیست و به کیفیت عملکرد های ان میباشد و کیفیت ان یعنی تامین نیاز ذی نفعان ان .

تامین نیاز های انها یعنی پذیرش دانشجو و تخصص دادن به انها و اموزش مهارت به انها و این بدان معنیست که به جایگاهی برسند که بتوانند خود را حمایت کنند یکی از مضوعات مطرح در نظر بنده ساماندهی دانشکده هاست

در این هشتاد و سه سال با توجه به برنامه های اموزشی_ پژوهشی، ساختار دانشکده ها شکل گرفته اند و دانشگاه های دیگر  و غیره در هر حوضه ای نسخه ضعیف شده ای از  دانشگاه تهران در گذشته است

ایشان فرمودند بزرگترین  مشکل ما در دانشگاه تهران مسئله  تملک است یعنی برای تامین تملک هزار و سیصد میلیارد تومان بودجه نیاز است  که اقای ریئس جمهور و جناب اقای جهانگیری ان را تصویب کردند

و امروز که بنده در خدمت شما هستم بر اساس اخرین جلسه که دیروز تصویب شد بخش زیادی از بودجه برای طرح توسعه دانشگاه به تصویب رسیده است

در سال گذشته قصد بر این بود که بودجه از سمت دولت تصویب شود که ریئس جمهور ان را تصویب کرد ولی حضرت اقا فرمودند که از راه های دیگر تامین گردد و از راه خییرین و حامیان علوم و راهکار های دیگر برای ساخت و ساز  دانشکده ها  تامین گردد

برای ساماندهی دانشگاه ها به دنبال  صرفا ساختن یک ساختمان دانشکده جغرافیا نباشیم بلکه ما اکنون میتوانیم ساختمان هایی را بخریم که امروزه توانایی بهره برداری از انها را داشته باشیم و این مسئله را از طریق بنیاد خیرین دنبال میکنیم

وی فرمودند هدف پاسخ دادن نبود بلکه هدف این است  که همه چیز را کنار هم ببینیم و با اتکا به خود پیشرفت و توسعه را رقم بزنیم و دلیل ان این باشد که میخواهیم متحول شویم و نگاهی نو داشته باشیم . خوشبختانه دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران در مسیر خودکاوی قرار دارد و امیدواریم الگویی برای دیگر دانشکده ها باشد من بار دیگر روز معلم را به شما عزیزان تبریک میگویم و آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان دارم

در آخر از خدمات مدبرانه و ارزشمند ریاست محترم دانشگاه تهران از طرف اعضای محترم هیات علمی و کارمندان  دانشکده قدردانی به عمل امد و لوح تقدیر به ریاست محترم دانشگاه اهدا شد