نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

راه اندازی سامانه پشتیبانی خدمات فناوری و اطلاعات

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه در راستای افزایش کیفیت خدمات و پاسخگویی شفاف به کاربران، اقدام به راه اندازی سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات دانشگاه نموده است. کاربران محترم می‌توانند پرسش‌های مرتبط با امور مربوط به اداره کل برنامه ریزی و نظارت پژوهشی دانشگاه را از طریق سامانه مذکور با مراجعه به آدرس: its3.ut.ac.ir:/‏/‏http ارسال و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

امکان ورود به این سامانه از طریق سامانه احراز هویت مرکزی و با استفاده از شناسه یکتای دانشگاه تهران فراهم شده است. این شناسه برای کسانی که اکانت رایانامه دانشگاه تهران را دارند همان نام کاربری رایانامه می‌باشد.

مراحل ارسال درخواست:

بعد از ورود به سامانه برای ثبت درخواست خود گزینه‌ی "ثبت و ارسال درخواست" انتخاب شود.

بعد از ورود به صفحه‌ی ثبت و ارسال درخواست از منوی آبی رنگ وسط صفحه، بخش "معاونت‌ها و ادارات کل ستادی دانشگاه " را انتخاب و در بخش معاونت پژوهشی بسته به نوع درخواست خود یکی از دو گزینه‌ی زیرا انتخاب نمائید:

"معاونت برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی" و "معاونت علم سنجی"

بعد از انتخاب یکی از دو مورد بالا، دگمه‌ی "مرحله بعد" انتخاب شده و در بخش عنوان یکی از عناوین تعریف شده را انتخاب نموده و در بخش جزئیات پیام درخواست را بطور کامل شرح داده سپس دکمه‌ی "ارسال اطلاعات" انتخاب شود.

یک کد شناسه درخواست اعلام خواهد شد که از این طریق، درخواست قابل پیگیری است.

این پیگیری در صفحه اصلی سامانه، در بخش جستجو، با وارد نمودن شناسه درخواست صورت می گیرد.

ضمناً جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از راهنمای سامانه در صفحه اول سامانه پشتیبانی استفاده نمائید. خواهشمند است دستور فرمائید مراتب را جهت اطلاع اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان و کارشناسان محترم آن واحد اطلاع رسانی نمایند.